Fødselsdagshygge

I går var vi til et hyggeligt barnedåb, med søde mennesker og lækker mad, og super fin kage! – Og den søde Stine havde selvfølgelig hæklet både hårbånd til prinsessen og bordpynt! – Det var så fint, men glemte selvfølgelig at tage billeder, jeps, dårligt af mig! Gaven vi kom med var hjemmestrikket, det “eneste” de ønskede sig af os. Så jeg fandt en cardigan og bukser i Lene Holmes Samsøes nye bog, så nu har jeg vidst også snart strikket mig igennem den?! Men kært blev det, der kommer et samlet indlæg en af dagene snart:) IMG_0699

IMG_0701

Lige nu står den stadig på fødselsdag, med Hr. Skovs fødselsdag den 7. og min den 16. Så holder vi altid fælles, så i dag har svigerfamilien været på hyggeligt besøg til hot dog og kagemand. Man bliver da aldrig for gammel til en “børnefødselsdag”?! (og ja, måske nogen kan huske vi også fik det sidste år, men det er altså hyggeligt og smager godt)
Fødselsdagen har været indbringende med nye gryder til mig, dem glæder jeg mig til at tage i brug. Det kom ret praktisk, har nemlig ødelagt min lille gryde, det der med at koge ris, det går altså ret stærkt, når man skruer helt op!

Forresten, så er ombygningen af bloggen ved at være kommet der til hvor den skal flyttes og sættes op, så hvis den i løbet af ugen køre lidt mærkeligt, eller slet ikke virker måske, så er det derfor. I skal nok høre mere om det, når jeg ved det. Bagefter får jeg eget domæne, og i skal fremover finde bloggen på http://www.haekleriet.com i stedet for, men lidt endnu er jeg her :)!

God aften – Fie

Leave a Reply

