nyt på pindende

Knap nok er Marina lukket af før der er slået op til næste projekt. Denne gang er det en kjole, bestilt af min mor til udstilling i Flittiglise.IMG_2597

Det er miss Beezy fra Geilsk. En skøn kjole jeg har strikket én gang før, men nu er der kommet nye og mindre ærmer på, så en ny model skal der til. Heldigvis er jeg ovre de værste bisser, nu står den kun på retstrik de næste maaaaange omgange, ren tv-bil-strik, men det er heller ikke dårligt med den slags, hvor der kan kobles helt fra. Specielt ovenpå mønsterstrikken i Marina, selvom det var en af de nemmere udgaver.

2 thoughts on “nyt på pindende

  1. Den er bare så skøn den kjole. Jeg har strikket den første model, som jeg har været glad for trods de store ærmer. For ikke så længe siden strikkede jeg den med de små ærmer og den er bare endnu bedre. Fine farver du/i har valgt.

Leave a Reply

