Mig

Velkommen til min verden af kreative påfund 🙂

Dette er min lille visuelle dagbog, om skæve ideer, alt jeg strikker og hækler… Og en masse andet derimellem !:)

Jeg er 20 år, og bor i Esbjerg i et lille dukkehus med min kæreste, og min charmetrold banjo, og prinsessen thilde.
Min mor ejer garnbutikken Flittiglise, i vejers. Hvor jeg strikker en del modeller op, til udstilling. Det vil bloggen selvfølgelig bære præg af, ligesom jeg vil linke til flittiglise i forhold til hvor garnet kan købes. Men anmeldelser af materialer og opskrifter er udtryk for min egen mening, og ikke nødvendigvis bare “sukkersødt”

Velkommen til, jeg vil blive glad for en kommentar. I ny næ, og håber du har lyst til at følge med :)!

6 thoughts on “Mig

  1. Sikke en spædende og genial block. Vi vil prøve at lave de flotte kort som jo er nemme at gå til..hvem har ikke en kasse knapper, lim og papir!
    Knus fra Anna og Pia

  2. Hey
    I jeres hjemmeside butik i strikket nissehue sidder en lille stille og fin gut, han skulle vel ikke være en skovbørnehave dreng? evt. i Esbjerg?
    mvh Ingrid

  3. Det er en skøn “dagbog” du deler med alle os herude. Tak for det:)
    Jeg kunne ikke finde din e-mail adresse, så nu skriver jeg her – du skriver I et indlæg i juli, at du er ved at strikke Isagers starling, og du strikker ærmerne først…og du vil fortælle om hvorfor senere. Men jeg kan ikke finde et sted, du har skrevet hvorfor. Vil du dele dit hemmelig tip med mig, da min mor lige er begyndt at strikke den til mig:)
    Med venlig hilsen
    Malene

    • hej

      undskyld for det sene svar – og tak for rosen :)!

      mht starling, har jeg trævlet den op, da jeg fik lavet en fejl, og har ikke lige fået startet igen. Fejlen var dog ikke mit tips til ærmerne, så det får du lige her istedet, men laver nok alligevel et indlæg med det på et tidspunkt:)!

      Når du skal dele til ærmer, plejer man at sætte ærmerne på en snor eller en ekstra pind (tippet er ikke så relevant hvis man sætter dem på en snor, for så genere de ikke som sådan, men jeg foretrækker pinde, så er det nemmere at fortsætte arbejdet)

      i stedet for at fortsætte på trøjen, strikker du/din mor ærmerne færdig, inden du begynder på selve det nederste af blusen, på denne måde undgår man at have alle de mange pinde til at hænge. håber det er til at forstå, ellers spørg endelig igen.

      hilsner fra Fie